Έχετε ερωτήματα;

Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε φυσικό κατάστημα στο οποίο μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Όχι. Στην παρούσα φάση τουλάχιστον λειτουργούμε μόνο ως ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να κάνω εγγραφή;

Βεβαίως. Μπορείτε να προχωρήσετε σε αγορά των προϊόντων μας χωρίς να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αλλά σαν απλός επισκέπτης.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με επιστροφή στη διεύθυνση του αποστολέα. Οι επιστροφές γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος με email στο info@xortareas.gr,  που να εξηγείτε τους λόγους επιστροφής.

Απαραίτητη προϋπόθεση, έτσι ώστε να γίνει η επιστροφή των προϊόντων, είναι να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Κάθε προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Δείτε αναλυτικά τους όρους επιστροφής και την ολοκλήρωση της σχετικής παραγγελίας.

Πώς μπορώ να πληρώσω;
  • Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας
  • Με τραπεζική μεταφορά σε λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας, Τράπεζας Πειραιώς και Revolut
  • Με IRIS Payments απο το ebanking όλων των συστημικών τραπεζών
Υπάρχει δυνατότητα καλύτερης τιμής σε μεγάλη αγορά;

Όλες οι τιμές είναι ήδη σε προσφορά και φιξ.

Υπάρχει όμως δυνατότητα επιπλέον έκπτωσης 15% σε αγορές άνω των 500€ που περιέχουν ανθούς, hash, moonrocks, vapes, joints, oils & υγρά αναπλήρωσης.

Αν πρόκειται να κάνετε αγορά άνω των 500€ παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το κουπόνι 500DISCOUNT κατά την αγορά σας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την εφαρμογή του κουπονιού επικοινωνήστε μαζί μας.

Κάνετε αποστολές στην Κύπρο;

Λυπούμαστε, λόγω των αυστηρών νόμων ως προς τα κανναβινοειδή στην Κύπρο δεν κάνουμε αποστολές.

Σίγουρα θα ήταν όμορφο ένα ταξίδι στην Ελλάδα που θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε και στο ξενοδοχείο σας! ❤

Θέλω να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Για να ακυρώσετε ή για να αλλάξετε κάτι στην παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στείλτε email στο info@xortareas.gr

Σημαντικό είναι να βρίσκεται η παραγγελία ακόμα σε κατάσταση επεξεργασίας και να μην έχει χαρακτηριστεί ως ολοκληρωμένη. Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί από μας τότε δεν είναι δυνατή η ακύρωση της.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής λόγω υπαιτιότητας του καταναλωτή, τα μεταφορικά έξοδα αποστολής αλλά και επιστροφής επιβαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή και θα τα επιβαρυνθεί κατά την επιστροφή χρημάτων. Δείτε αναλυτικά την πολιτική επιστροφών. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής σε δέμα με αντικαταβολή, ο καταναλωτής αποκλείεται μόνιμα από κάθε μελλοντική πώληση με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και οφείλει να προπληρώνει μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

Έχετε ερωτήματα;

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μέσος χρόνος που απαντάμε: 44 λεπτά


    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ.

    ΧΟΡΤΑΡΕΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.

    ΑΦΜ: 802202420
    ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
    Δήμητρας 16, ΤΚ 17343, Άγιος Δημήτριος, Αττική, Ελλάδα