Έχετε ερωτήματα;

Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε φυσικό κατάστημα στο οποίο μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Όχι. Στην παρούσα φάση τουλάχιστον λειτουργούμε μόνο ως ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να κάνω εγγραφή;

Βεβαίως. Μπορείτε να προχωρήσετε σε αγορά των προϊόντων μας χωρίς να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αλλά σαν απλός επισκέπτης.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με επιστροφή στη διεύθυνση του αποστολέα. Οι επιστροφές γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος με email στο info@xortareas.gr,  που να εξηγείτε τους λόγους επιστροφής.

Απαραίτητη προϋπόθεση, έτσι ώστε να γίνει η επιστροφή των προϊόντων, είναι να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Κάθε προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Δείτε αναλυτικά τους όρους επιστροφής και την ολοκλήρωση της σχετικής παραγγελίας.

Πώς μπορώ να πληρώσω;
  • Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας
  • Με τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε  στείλτε email στο info@xortareas.gr

Έχετε ερωτήματα;

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μέσος χρόνος που απαντάμε: 44 λεπτά


    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ.

    Chili Web Services

    ΑΦΜ: 143361306
    ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
    Δήμητρας 16, ΤΚ 17343, Άγιος Δημήτριος, Αττική, Ελλάδα